Thierry van Steenpaal. Print. Motion. Concepts.
Diverse Projecten.

op Gewicht


Vormgeving logo, visitekaartjes
en verschillende
posters & flyers

op Gewicht
voedingsconsulente

AHC Songfestival


Aankondigingsbumpers
15e AHC Songfestival

Georganiseerd door het Tilburgs Studenten Corps Sint Olof in 2008. 013, Tilburg.

"Ook dit jaar was het 15e AHC Songfestival weer een feest dat zijn gelijke niet kent. Gepresenteerd door Valerio Zeno en optredens van onder andere The Partysquad."

Details


 

  • Impossible is nothing
  • Into Space
  • Nite

Michielsen Haarstudio


Logo ontwerp

 

 

Seppa


Conceptontwikkeling. Identiteit en elevator-pitch plus een 3D en fysiek prototype voor een zogenaamd Smart Object voor senioren. Fictief prohect in opdracht van Philips. (2006).

Seppa, een e-televisiegids die naast de tv ook ander beelddragers zoals video- of dvdrecorder bedient.

"Hadden we maar octrooi aangevraagd, eigenlijk ontwikkelden we een iPad in kinderschoenen ;-)"

Clash.


Fictieve reclamecampagne ter promotie van de zender Clash.

Deze zender richt zich op verschillen tussen diverse (sub)culturen op deze wereld.

"Wat voor de één schokkend of afschuwelijk gevonden kan worden, kan door een ander als ritueel of traditie gezien worden. Elke uiting is voorzien van een stelling, met daaronder een uitleg van de subcultuur, traditie, etc."

"Clash. The channel for people who like to look further than the usual facts. Clash. gives people the opportunity to explore events, traditions and subcultures from all over the world. Clash. will reveal it all. If you like it or not. "

Camaro


Vormgeving logo
en visitekaartjes

Camaro
Hairslylist